Panaszkezelés
Frissítve: 2020.08.25.
1. Ügyfélkapcsolati és kommunikációs szakterület
az Aranykor Önkéntes Nyugdíjpénztár panaszkezeléssel foglalkozó szervezeti egysége.
-
Cím: 1051 Budapest, József nádor tér 5-6.
-
Telefon: +36 1 374 8400
-
Fax: +36 1 374 8453
-
Levelezési cím: Budapest, 1853
-
-
A Magyar Nemzeti Bank megbízásából készült navigátor filmek:
-
Panasz bejelentési módok:
-
központi személyes ügyfélszolgálatunkon: 1051 Budapest, József nádor tér 5-6. címen, hétfő, kedd, szerda, péntek: 08:00-16:00, csütörtökön 08:00-18:00 között.
-
telefonos ügyfélszolgáltunkon: +36 1 374 8400 telefonszámon, Hétfő, kedd, szerda 09:00-16:00, csütörtök 08:00-20:00, péntek 09:00-13:00 között.
-
írásban:
-
a 1853 Budapest levelezési címünkre,
-
e-mailben info@aranykornyp.hu címre,
-
06-1-374 8453 fax számra vagy
-
online pénztári rendszeren keresztül https://online.aranykornyp.hu elérésen, továbbá
-
országosan, valamennyi UniCredit Bankfiókban.
-
2. Panaszának kivizsgálását kérjük, hogy minden esetben először Pénztárunknál kísérelje meg.
Fogyasztóvédelmi panasz és további jogorvoslati lehetőség
Magyar Nemzeti Bank Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ elérhetőségei
-
Ügyfélszolgálat: 1013 Budapest, Krisztina körút 39.
-
Levelezési cím: 1534 Budapest, BKKP Pf. 777.
-
Telefonszám: 06-80-203-776
-
Honlap: www.mnb.hu/fogyasztovedelem
-
E-mail cím: ugyfelszolgalat@mnb.hu
Pénzügyi Békéltető Testület elérhetőségei
-
Ügyfélszolgálat: 1013 Budapest, Krisztina körút 39.
-
Levelezési cím: 1525 Budapest, BKKP Pf. 172.
-
Telefonszám: 06-80-203-776
-
Honlap: www.mnb.hu/bekeltetes
-
E-mail cím: ugyfelszolgalat@mnb.hu
A Pénzügyi Békéltető Testület (továbbiakban PBT) Magyar Nemzeti Bank által működtetett, bíróságon kívüli, alternatív vitarendezési fórum, mely a fogyasztók és a pénzügyi szolgáltatók között létrejött – szolgáltatás igénybevételére vonatkozó – szerződésből, egyéb jogviszonyból eredő jogviták intézésével foglalkozik. A PBT-hez olyan viták rendezésére irányuló kérelemmel lehet fordulni, amelyekben az ügyfél által a szolgáltatónál közvetlenül kezdeményezett panaszkezelési eljárás az ügyfél számára eredménytelenül zárult.
A PBT célja, hogy egyezséget hozzon létre a felek között. Ha ez nem lehetséges, akkor kötelezést vagy ajánlást is hozhat, ha a szolgáltató jogsértése megállapítható.
Adatvédelmi panasz ügyében eljáró hatóság a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (NAIH)
-
Posta cím: 1530 Budapest, Pf.: 5.
-
Cím: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c
-
Telefon: +36 (1) 391-1400
-
Honlap: http://www.naih.hu
-
E-mail cím: ugyfelszolgalat@naih.hu