Panaszkezelés

1. Ügyfélkapcsolati és kommunikációs szakterület az Aranykor Önkéntes Nyugdíjpénztár panaszkezeléssel foglalkozó szervezeti egysége:

  • Cím:                     1051 Budapest, József nádor tér 5-6.
  • Telefon:              +36 1 374 8400
  • Levelezési cím:    Budapest, 1853

Panaszkezelesi szabályzat (hatályos: 2024.02.14-től)»

Tájékoztató a Pénztár panaszkezelési folyamatáról»

Panaszbejelentő nyomtatvány»

 A Magyar Nemzeti Bank megbízásából készült navigátor füzetek és film:

A Magyar Nemzeti Bankon belül működő Pénzügyi Békéltető Testület tagjának írása, a jelenlegi kedvezőtlen hozamkörnyezettel kapcsolatban érkező panaszokról>>

Panaszbejelentési módok

  • központi személyes ügyfélszolgálatunkon a 1051 Budapest, József nádor tér 5-6. címen,
    • hétfőn, kedden, szerdán 08:00-16:00, csütörtökön 08:00-18:00, pénteken: 08:00-14:00 között.
  • telefonos ügyfélszolgáltunkon: +36 1 374 8400 telefonszámon,
    • hétfőn, kedden, szerdán 09:00-16:00, csütörtökön 08:00-20:00, pénteken 09:00-13:00 között.
  • írásban a:

 

 

2. Panaszának kivizsgálását kérjük, hogy minden esetben először Pénztárunknál kísérelje meg.

Fogyasztóvédelmi panasz és további jogorvoslati lehetőség

MNB pénzügyi fogyasztóvédelmi tárgyú megkeresések fogadására kialakított ügyfélszolgálat

  • Ügyfélszolgálat:    1122 Budapest, Krisztina krt. 6.
  • Levelezési cím:     1534 Budapest, BKKP Pf. 777.
  • Telefonszám:        +36-80-203-776
  • Honlap:                www.mnb.hu/fogyasztovedelem
  • E-mail cím:          ugyfelszolgalat@mnb.hu

Pénzügyi Békéltető Testület elérhetőségei 

  • Ügyfélszolgálat:   1122 Budapest, Krisztina krt. 6.
  • Levelezési cím:     1525 Budapest, BKKP Pf. 172.
  • Telefonszám:       +36-80-203-776
  • Honlap:               www.mnb.hu/bekeltetes
  • E-mail cím:         ugyfelszolgalat@mnb.hu

Pénzügyi Békéltető Testület (továbbiakban PBT) Magyar Nemzeti Bank által működtetett, bíróságon kívülialternatív vitarendezési fórum, mely a fogyasztók és a pénzügyi szolgáltatók között létrejött – szolgáltatás igénybevételére vonatkozó – szerződésből, egyéb jogviszonyból eredő jogviták intézésével foglalkozik. A PBT-hez olyan viták rendezésére irányuló kérelemmel lehet fordulni, amelyekben az ügyfél által a szolgáltatónál közvetlenül kezdeményezett panaszkezelési eljárás az ügyfél számára eredménytelenül zárult. A PBT célja, hogy egyezséget hozzon létre a felek között. Ha ez nem lehetséges, akkor kötelezést vagy ajánlást is hozhat, ha a szolgáltató jogsértése megállapítható.

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság 

Az adatvédelmi panaszok ügyében eljáró hatóság.

  • Posta cím:        1363 Budapest, Pf.: 9.
  • Cím:                   1055 Budapest, Falk Miksa utca 9-11.
  • Telefon:             +36-30-683-5969, +36-30-549-6838, +36-1-391-1400
  • Honlap:              http://www.naih.hu
  • E-mail cím:        ugyfelszolgalat@naih.hu

1. Ügyfélkapcsolati és kommunikációs szakterület az Aranykor Önkéntes Nyugdíjpénztár panaszkezeléssel foglalkozó szervezeti egysége:

  • Cím:                     1051 Budapest, József nádor tér 5-6.
  • Telefon:              +36 1 374 8400
  • Levelezési cím:    Budapest, 1853

Panaszkezelesi szabályzat (hatályos: 2024.02.14-től)»

Tájékoztató a Pénztár panaszkezelési folyamatáról»

Panaszbejelentő nyomtatvány»

 A Magyar Nemzeti Bank megbízásából készült navigátor füzetek és film:

A Magyar Nemzeti Bankon belül működő Pénzügyi Békéltető Testület tagjának írása, a jelenlegi kedvezőtlen hozamkörnyezettel kapcsolatban érkező panaszokról>>

Panaszbejelentési módok

  • központi személyes ügyfélszolgálatunkon a 1051 Budapest, József nádor tér 5-6. címen,
    • hétfőn, kedden, szerdán 08:00-16:00, csütörtökön 08:00-18:00, pénteken: 08:00-14:00 között.
  • telefonos ügyfélszolgáltunkon: +36 1 374 8400 telefonszámon,
    • hétfőn, kedden, szerdán 09:00-16:00, csütörtökön 08:00-20:00, pénteken 09:00-13:00 között.
  • írásban a:

 

 

2. Panaszának kivizsgálását kérjük, hogy minden esetben először Pénztárunknál kísérelje meg.

Fogyasztóvédelmi panasz és további jogorvoslati lehetőség

MNB pénzügyi fogyasztóvédelmi tárgyú megkeresések fogadására kialakított ügyfélszolgálat

  • Ügyfélszolgálat:    1122 Budapest, Krisztina krt. 6.
  • Levelezési cím:     1534 Budapest, BKKP Pf. 777.
  • Telefonszám:        +36-80-203-776
  • Honlap:                www.mnb.hu/fogyasztovedelem
  • E-mail cím:          ugyfelszolgalat@mnb.hu

Pénzügyi Békéltető Testület elérhetőségei 

  • Ügyfélszolgálat:   1122 Budapest, Krisztina krt. 6.
  • Levelezési cím:     1525 Budapest, BKKP Pf. 172.
  • Telefonszám:       +36-80-203-776
  • Honlap:               www.mnb.hu/bekeltetes
  • E-mail cím:         ugyfelszolgalat@mnb.hu

Pénzügyi Békéltető Testület (továbbiakban PBT) Magyar Nemzeti Bank által működtetett, bíróságon kívülialternatív vitarendezési fórum, mely a fogyasztók és a pénzügyi szolgáltatók között létrejött – szolgáltatás igénybevételére vonatkozó – szerződésből, egyéb jogviszonyból eredő jogviták intézésével foglalkozik. A PBT-hez olyan viták rendezésére irányuló kérelemmel lehet fordulni, amelyekben az ügyfél által a szolgáltatónál közvetlenül kezdeményezett panaszkezelési eljárás az ügyfél számára eredménytelenül zárult. A PBT célja, hogy egyezséget hozzon létre a felek között. Ha ez nem lehetséges, akkor kötelezést vagy ajánlást is hozhat, ha a szolgáltató jogsértése megállapítható.

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság 

Az adatvédelmi panaszok ügyében eljáró hatóság.

  • Posta cím:        1363 Budapest, Pf.: 9.
  • Cím:                   1055 Budapest, Falk Miksa utca 9-11.
  • Telefon:             +36-30-683-5969, +36-30-549-6838, +36-1-391-1400
  • Honlap:              http://www.naih.hu
  • E-mail cím:        ugyfelszolgalat@naih.hu

Sütibeállításokkal kapcsolatos információk

Az Aranykor Önkéntes Nyugdíjpénztár weboldala sütiket (cookie-kat) használ a weboldal működtetése, biztonságos használatának megkönnyítése, a weboldalon végzett tevékenység nyomon követése és a releváns ajánlatok megjelenítése érdekében.