Tagoknak
A kifizetés feltételei

A szolgáltatással (kifizetéssel, átlépéssel) kapcsolatos igénybejelentés akkor teljesíthető, ha az igénybejelentés  maradéktalanul megfelel az AlapszabálybanPmt. törvényben és  a pénzmosás és terrorizmus finanszírozása megelőzéséről szóló szabályzatban,  valamint a Tagi szolgáltatási szabályzatban  – előírt feltételeknek. 

VideóPénztár, online ügyfél-azonosítás részletei

Kérjük, hogy a kifizetési igény benyújtása előtt minden esetben tájékozódjon a feltételekről, részletekről honlapunkon, vagy központi telefonos ügyfélszolgálatunkon a 06 1 374 8400-es telefonszámon.

A Magyar Nemzeti Bankon belül működő Pénzügyi Békéltető Testület tagjának írása többek között arról, mit érdemes a jelenlegi kedvezőtlen hozamkörnyezetben mérlegelni a kifizetési kérelem benyújtása előtt>>

Gyakori kérdések

1. Hol tudom ellenőrizni, hogy milyen a Pénztárban a pénzmosás elleni ügyfél-átvilágítás státusza?

Online pénztárban, pénztári értesítőkön (egyéni számla, befizetési értesítő), vagy a telefonos ügyfélszolgálat felhívásával.

Lehetséges átvilágítási státuszok, teendők

2. Milyen módon nyújtható be kifizetési igény?

  • postai úton a Pénztár postacímére (1853 Budapest), vagy
  • elektronikusan kizárólag az Ügyfélkapun AVDH hitelesítéssel ellátott dokumentum küldhető az alábbiak szerint:
  • személyesen ügyfélszolgálatainkon:
    • bármely hazai UniCredit Bankfiókban,
    • a Pénztár székhelyén (1051 Budapest, József nádor tér 5-6. IV. emelet)

Kérjük, hogy minden esetben tájékozódjon a központi, személyes ügyfélszolgálat nyitvatartásról, és ügyintézéshez foglaljon időpontot: https://online.aranykornyp.hu/idopont-foglalas>>

3. Milyen egyéb feltételeknek kell megfelelni a kifizetési igénylés során?

  • 500 ezer forint feletti kifizetés igénylésekor 
    • Telefonos azonosítás történik, ha a kifizetési igény nem személyesen került benyújtásra (postai vagy elektronikus igény esetén)
    • Aláírt okmánymásolat csatolása szükséges postai igénybenyújtás esetén, ha 30 napnál régebben történt a személyes aznosítás

 Kifizetési igény benyújtásának feltételei

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy amennyiben azonosítási státusza teljeskörűen átvilágított, de korábbi személyes azonosítása óta változott okmánya vagy lakcímkártyája, a kifizetési igénybejelentéséhez legyen szíves az alábbiakat is mellékelni:

  • Közszereplői nyilatkozatot, és
  • a megváltozott személyazonosító okmányáról (mindkét oldal) és/vagy a lakcímkártyája címes oldaláról készített fénymásolatot.

 

 

A kifizetés feltételei

A szolgáltatással (kifizetéssel, átlépéssel) kapcsolatos igénybejelentés akkor teljesíthető, ha az igénybejelentés  maradéktalanul megfelel az AlapszabálybanPmt. törvényben és  a pénzmosás és terrorizmus finanszírozása megelőzéséről szóló szabályzatban,  valamint a Tagi szolgáltatási szabályzatban  – előírt feltételeknek. 

VideóPénztár, online ügyfél-azonosítás részletei

Kérjük, hogy a kifizetési igény benyújtása előtt minden esetben tájékozódjon a feltételekről, részletekről honlapunkon, vagy központi telefonos ügyfélszolgálatunkon a 06 1 374 8400-es telefonszámon.

A Magyar Nemzeti Bankon belül működő Pénzügyi Békéltető Testület tagjának írása többek között arról, mit érdemes a jelenlegi kedvezőtlen hozamkörnyezetben mérlegelni a kifizetési kérelem benyújtása előtt>>

Gyakori kérdések

1. Hol tudom ellenőrizni, hogy milyen a Pénztárban a pénzmosás elleni ügyfél-átvilágítás státusza?

Online pénztárban, pénztári értesítőkön (egyéni számla, befizetési értesítő), vagy a telefonos ügyfélszolgálat felhívásával.

Lehetséges átvilágítási státuszok, teendők

2. Milyen módon nyújtható be kifizetési igény?

  • postai úton a Pénztár postacímére (1853 Budapest), vagy
  • elektronikusan kizárólag az Ügyfélkapun AVDH hitelesítéssel ellátott dokumentum küldhető az alábbiak szerint:
  • személyesen ügyfélszolgálatainkon:
    • bármely hazai UniCredit Bankfiókban,
    • a Pénztár székhelyén (1051 Budapest, József nádor tér 5-6. IV. emelet)

Kérjük, hogy minden esetben tájékozódjon a központi, személyes ügyfélszolgálat nyitvatartásról, és ügyintézéshez foglaljon időpontot: https://online.aranykornyp.hu/idopont-foglalas>>

3. Milyen egyéb feltételeknek kell megfelelni a kifizetési igénylés során?

  • 500 ezer forint feletti kifizetés igénylésekor 
    • Telefonos azonosítás történik, ha a kifizetési igény nem személyesen került benyújtásra (postai vagy elektronikus igény esetén)
    • Aláírt okmánymásolat csatolása szükséges postai igénybenyújtás esetén, ha 30 napnál régebben történt a személyes aznosítás

 Kifizetési igény benyújtásának feltételei

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy amennyiben azonosítási státusza teljeskörűen átvilágított, de korábbi személyes azonosítása óta változott okmánya vagy lakcímkártyája, a kifizetési igénybejelentéséhez legyen szíves az alábbiakat is mellékelni:

  • Közszereplői nyilatkozatot, és
  • a megváltozott személyazonosító okmányáról (mindkét oldal) és/vagy a lakcímkártyája címes oldaláról készített fénymásolatot.

 

 

Sütibeállításokkal kapcsolatos információk

Az Aranykor Önkéntes Nyugdíjpénztár weboldala sütiket (cookie-kat) használ a weboldal működtetése, biztonságos használatának megkönnyítése, a weboldalon végzett tevékenység nyomon követése és a releváns ajánlatok megjelenítése érdekében.