1051 Budapest, József Nádor tér 5-6.
Központi bankszámlaszám:
10918001-00000003-00140000
Adószám: 18069493-1-41

Telefonos egyenleglekérdező rendszer

2015. július 14-től telefonon is naprakész információt érhetnek el tagjaink számlájukról.  A 06 40 47 47 47-es központi telefonos ügyfélszolgálatunk hívásával gyorsan, biztonságosan, várakozásmentesen kérdezhető le az Aranykor Önkéntes Nyugdíjpénztári egyéni számla

  • egyenlege (tőke és hozam bontásban),
  • utolsó előírás dátuma és összege,
  • az utolsó NAV-tól érkezett, jóváírt adókedvezmény dátuma és összege,  
  • aktuális portfólió információk.
     

SZOLGÁLTATÁS IGÉNYBEVÉTELE

A telefonos egyenleglekérdezés funkció használatához előzetes regisztrációra van szükség, mely során kollégáink beállítják a menürendszer használatával kapcsolatos jogosultságokat. 

Az előzetes regisztráció (a hozzáférés engedélyeztetése) több módon elvégezhető: 

  • hívja a 06 40 47 47 47 -es számot és válassza az 1-es menü, 2-es pontját, az egyenleglekérdező funkció legelső használatba vételekor - ügyintézőnk a hívó sikeres azonosítását követően aktiválja a hozzáférést, 
  • írjon e-mailt az info@aranykornyp.hu -ra az Aranykor Önkéntes Nyugdíjpénztárnak megadott, regisztrált 
    e-mail címről és 10 jegyű azonosítójának megadásával kérje a telefonos egyenleglekérdező aktiválását (a hozzáférés aktiválását válaszlevelünkben visszaigazoljuk), 
  • küldje el 10 jegyű azonosítóját és az „egyenleglekérdezés aktiválása” szöveget sms-ben a 06 30 34 44 296 -os számra az Aranykor Önkéntes Nyugdíjpénztárnak megadott regisztrált mobiltelefonszámáról (a hozzáférés aktiválását válaszüzenetben visszaigazoljuk). 
     

AKTIVÁLÁSHOZ ÉS A SZOLGÁLTATÁS HASZNÁLATÁHOZ SZÜKSÉGES AZONOSÍTÓK

  • Aktiváláshoz: Tagsági azonosító – 1-essel kezdődő tíz számjegyből áll, pénztárunk egyenlegértesítő küldeményein szereplő azonosító,
     
  • Szolgáltatás használatához: Adóazonosító jel – 8-assal kezdődő, tíz számjegyből áll, adóazonosító kártyán található.

Az előzetes aktiválást követő, soron következő híváskor az egyenleglekérdező rendszerben beállítható az egyéni hozzáférést biztosító személyi azonosító (PIN-kód). A PIN-kód későbbiekben történő, többszöri hibás megadásával az egyenleglekérdező funkcióhoz való hozzáférési jogosultság törlésre kerül, a hozzáférés újbóli biztosításához meg kell ismételni a regisztrációs folyamat során ismertetett azonosítási eljárást.

 

Linkajánló

Online egyenleglekérdezés>>