1051 Budapest, József Nádor tér 5-6.
Központi bankszámlaszám:
10918001-00000003-00140000
Adószám: 18069493-1-41

Kifizetések általános feltételei

Frissítve: 2020.01.31.

FONTOS! A szolgáltatással (kifizetéssel, átlépéssel) kapcsolatos igénybejelentés akkor teljesíthető zökkenőmentesen, ha az igény bejelentője maradéktalanul eleget tett az AlapszabálybanPmt. törvényben és Pmt. szabályzatban,  valamint a Szolgáltatási szabályzatban előírt feltételeknek.

Kérjük, hogy a kifizetési igény benyújtása előtt minden esetben tájékozódjon a feltételekről, részletekről honlapunkon vagy központi telefonos ügyfélszolgálatunkon a 06 1 374 8400-es telefonszámon.

Kifizetési igény benyújtásának általános feltételei 2020. január 1-jétől

Feltételek/különböző összeghatárok esetén    1 és 500 ezer Ft között 500.001 és
3,6 millió Ft közötti kifizetés
3,6 millió Ft feletti kifizetés esetén
Hogyan
nyújtható be a kifizetési igény?
      személyesen (központi ügyfélszolgálaton, vagy bármely UniCredit Bankfiókban) Igen Igen Igen
postai úton Igen Igen, 
de kérjük az okmányok másolatát aláírva megküldeni, a pénztár telefonon azonosítja az igénylőt
Nem
Milyen pénzmosás
elleni azonosítás szükséges a
kifizetés igényléséhez?
teljeskörű, személyes (azoknak, akik még nem vettek részt személyes átvilágításon)  Igen
bármikor a tagság során elvégzett személyes azonosítás
Igen,
kifizetési igény során elvégzett vagy megismételt személyes azonosítás
Közszereplői nyilatkozat és/vagy okmánymásolat beküldése (azoknak, akik korábban már részt vettek személyes átvilágításon) Igen
amennyiben korábban már volt személyes azonosítás, de az új szabályok szerint szükséges dokumentum bármelyike hiányzik
-
Igazolás a kifizetési bankszámlaszám feletti tulajdonosi-, illetve rendelkezési jogról  kifizetési nyomtatványon tett írásbeli nyilatkozattal Igen Igen Igen, 
akkor, ha a kifizetési igényt benyújtó 2016. október 1-jét követően utalt megtakarítást a Pénztárba arról a bankszámlaszámról, ahová a kifizetést kéri, és az utalás banki adataiból egyértelműen megállapítható a kifizetést igénylő kifizetési bankszámla feletti tulajdoni, ill. rendelkezési joga.
bankszámlabizonylat benyújtásával Nem Nem Igen
postai, vagy elektronikus bankszámlakivonat ezt igazoló részének megküldésével, vagy bank által kiállított igazolással

Gyakori kérdések

1. Hol tudom ellenőrizni, hogy milyen a Pénztárban a pénzmosás elleni azonosítás státusza?

Online pénztárban, pénztári értesítőkön (egyéni számla, befizetési értesítő) és pénztári call-center felhívásával

Lehetséges átvilágítási státuszok >>


2. Milyen módon nyújtható be kifizetési igénylés?

Az átvilágítási státusztól és igényelt összegtől függően az alábbi módokon:

  1 – 500.000 Ft között 500.001 – 3.600.000 Ft között 3.600.000 Ft felett
1. Teljeskörűen átvilágított
  • postai úton
  • személyesen
  • személyesen
2. Egyszerűsített módon átvilágított, dokumentum pótlás szükséges
3. Egyszerűsített módon átvilágított, személyes megjelenés szükséges
  • személyesen
4. Nincs átvilágítva

 


3. Milyen egyéb feltételeknek kell megfelelni a kifizetési igénylés során

  • A Pénztár munkatársa a postai úton feladott, 500.000 Ft-nál nagyobb összegű igénylés esetén telefonon azonosítja az igénylőt.
  • Amennyiben az igényelt összeg 3.600.000 Ft feletti, és a pénztárba 2016. október 1. után érkezett utalások adatai alapján nem lehet meggyőződni arról, hogy a két bankszámla (ahonnan már érkezett befizetés, illetve ahová a kifizetést kérik) azonos, akkor igazolást kérünk arról, hogy az igénylő tulajdonosa a bankszámlának, vagy rendelkezési joga van felette.
  • Postán feladott igénylés esetén 500.000 Ft felett kérjük az okmánymásolatok beküldését aláírva, abban az esetben is, ha a tag teljesen átvilágított státuszban van.
  1 – 500.000 Ft között 500.001 – 3.600.000 Ft között 3.600.000 Ft felett
Telefonos azonosítás postán feladott igénylés esetén Nincs Van -
(csak személyesen nyújtható be)
Bankszámla igazolása Nincs Van

Aláírt okmánymásolat csatolása postán feladott igénylés esetén  

Nincs Van
(csak személyesen nyújtható be)