E-kommunikáció, online pénztár
E-kommunikáció
Belépéskor e-mail címe és mobiltefonszáma megadásával lehetőséget biztosítunk az ú. n. E-KÜLDEMÉNYEK igénylésére.
Ha ezt az ingyenes szolgáltatásunkat belépéskor nem igényli, akkor a tagság során ezt utólag, az E-KÜLDEMÉNY igénylő nyomtatványon>> bármikor megteheti.
Az E-küldemény szolgáltatás igénylésével a Pénztártól érkező valamennyi dokumentum elektronikusan kezelhető. Ebben az esetben a Pénztár e-mailben küld értesítést arról,
hogy küldeményt indított (pl. tagsági okiratot, egyéni számlát, adóigazolást), a jelzett dokumentum a későbbiekben - bejelentkezést követően - bármikor megtekinthető, le-menthető, nyomtatható az Ön saját tartós tárhelyén keresztül.
Online pénztár
Belépéskor e-mail címe és mobiltelefonszáma megadásával lehetőséget biztosítunk arra, hogy online pénztári szolgáltatásunkat automatikusan igénybe tudja venni a későbbiekben.
Amennyiben nem igényelte ezt a szolgáltatásunkat belépéskor, abban az esetben az adatváltozás-bejelentő nyomtatványon a mobiltelefonszám és e-mailcím megadásával tagsága során bármikor igényelheti. A nyomtatvány elérhető és benyújtható az UniCredit bankfiókokban>>, vagy letölthető honlapunkról>> és beküldhető postai úton.
Aranykor Önkéntes Nyugdíjpénztári tagok díjmentesen használhatják a weboldalunkon elérhető online pénztári szolgáltatást, amelyen keresztül egyszerűen, gyorsan és kényelmesen megtekinthetik számlájukat, ellenőrizhetik a pénztár által nyilvántartott személyes adataikat és legújabb fejlesztésként letölthetik a pénztár által kiküldött adóigazolást és egyéniszámla-értesítő leveleket.
Az online pénztári felület ezen túlmenően azt is biztosítja, hogy tagjaink nyomon követhessék az egyes portfólióváltások időpontját és aktuálisan érvényes portfólió-besorolásukat is.